“… the idea that successful international business is just a matter of a clear business strategy and good business management is naive and outdated.
International business is conducted together with governments and international & societal organizations”
Lawton & McGuire, 2001
Business Diplomacy Workshop este un program de pregatire special conceput pentru liderii de afaceri interesati sa devina competitivi folosind metode si tehnici diplomatie
Cui se adreseaza training-ul de Business Diplomacy:
– Directorilor generali, vicepresedintilor, liderilor cu putere decizionala in companii romanesti si internationale;
– Oamenilor de afaceri;
– Managerilor executivi, Departamentelor de Resurse Umane, Achizitii, Relatii cu clientii, Vanzari si Marketing;
– Membrilor Guvernului si oficialilor, cat si altor experti in relatii internationale;
– Tinerilor profesionisti;
Workshop-urile vor fi interactive astfel incat participantii sa dobandeasca abtilitatile soft necesare pentru a anticipa amenintarile si exploata oportunitatile generate de schimbarile geopolitice, pentru construirea unor aliante strategice, pentru a evita conflictele si a-si proteja interesele de afaceri.
Astfel, workshop-urile se concentreaza pe exercitii relevante, simulari, unde participantii isi pot testa abilitatile analitice si strategice pe care le-au dobandit pe parcursul zilelor de workshop.
Seiunea de Business Diplomacy Workshops ajuta participantii sa dobandeasca o perspectiva diplomatica asupra poblemelor cu care se confrunta companiile in zilele noastre, sa poata gestiona subiecte delicate, sa opuna rezistenta impotriva atacurilor concurentei, sa asigure continuitatea activitatii companiei si sa dezvolte noi afaceri, chiar si intr-un mediu ostil.
Scopul Workshopurilor:
- Imbunatatirea capacitatii de a dezvolta planuri eficiente de actiune pentru a patrunde pe piete noi, dar si dezvoltarea unor strategii de atenuare a riscurilor, pentru a profita de oportunitatile si de cercurile de influenta intr-o lume VUCA
- Dezvoltarea grupului/retelei de influenta, dar si schimbul de informatii intre actorii cheie
- Identificarea factorilor cheie si a factorilor care influenteaza profilul de risc al companiei. Modul in care acesti factori au un impact asupra operatiunilor companiei
Intelegerea viitoarelor tendinte, cresterea capacitatii de prognoza si rezistenta companiei in fata unor evenimente neprevazute
Cand are nevoie un om de afaceri de tehnici diplomatice?
- Pentru patrunderea pe noi piete;
- Dezvoltarea afacerii pe piata locala;
- Realizarea unor aliante strategice de afaceri;
- Gestionarea riscurilor geopolitice si a diferitelor riscuri in afaceri;
Taxa de participare: 650EUR+tva
Taxa Early Bird: 400EUR+tva – valabil pana pe 31 Octombrie 2018
Trainer – Shaun Riordan
Este senoir fellow al Institutului pentru Relații Internaționale din cadrul Institutului Clingendael din Olanda, membrul echipei de media pentru Jurnalul de Diplomație din Haga și analist senior la Wikistrat. Colaborează îndeaproape cu Institutul Națiunilor Unite pentru Instruire și Cercetare – UNITAR privind diplomația digitală și cibernetică și este membru al Grupului consultativ al Diplomației Publice din cadrul Fondului pentru Obiectivele Dezvoltării Durabile SDGF. Lucrează ca si consultant independent în ceea ce privește riscul geopolitic și diplomația pentru guverne, companiile spaniole și fondurile de hedging anglo-americane.
Shaun a servit 16 ani în Serviciul Diplomatic Britanic, inclusiv posturi la New York, Beijing și Madrid.
ESTI INTERESAT SA PARTICIPI?
Contacteaza-ne:
[email protected]
+4 021 266 56 77
sau scrie-ne prin formularul alaturat